Beboatrunning.reismee.nl

De bocht om....

Fremantle, WA , 20 december 2011.

De bocht om.

Het weer is niet zo fijn. We moeten de bocht om! ?? Naar Augusta en dan omhoog. OK.

In William Bay, schitterend strand met elefantstones, kwamen we Zwitsers tegen die ook op ons strand van Bremer Bay lagen. Met hen een paar gezellige dagen opgetrokken.We gingen toch dezelfde kant op.

In Walpole de Tree Top Walk in de regen gedaan. (gelukkig had Linda haar CQB-regenjasje aan.) 40 Meter hoog, wiebelig en indrukwekkend.Augusta ligt dus in de bocht. Hier werd het weer inderdaad stukken beter. Dolfijnen zwommen op 50 meter voor onze neus.

Onze culturele ontwikkeling vergroot door achtereenvolgens een vuurtoren (Cape Leeuwin), een mooie grot (Jewel Cave) en een winery (Leewin Estate) te hebben bezocht. Uitgebreid geproost op Linda`s verjaardag. Dank nog voor alle lieve verjaardagswensen!

Tongue out

Margareth River ,normaal een prachtige omgeving, bood nu een trieste aanblik vanwege de recente bosbranden.
Na de 2km lange pier van Busselton zitten we nu in Bunbury ,waar we het strand niet op mogen omdat er 8 witte haaien gesignaleerd zijn.

Het wordt drukker op de campings omdat hier de zomervakantie is begonnen.
Morgen naar Fremantle, waar we een paar dagen blijven en dan is Perth nog 17km.

No worries.

Cool

Liefs, Hans en Linda

P.s. Wij blijven jullie reacties leuk vinden!

Joost V

Fijn te horen dat Linda ook dit jaar weer jarig is geweest. Maar ja, geen feest he! da's jammer. Dan maar zelf chips kopen en bitterballen bakken.
Overigens, missen jullie de bitterballen en fricandellen al? Of een prachtige, in iets te koud vet gebakken kwekkeboom kroket? Zo'n ding wat om je tong rolt waarbij je speekselklieren gierend klaar komen? Ik wens jullie sterkte daaronder, juist de bocht om.

Joost

Mieke K

Wat een prachtige foto's weer, ondanks de regen. Het is nog steeds fijn om af en toe even met jullie mee te mogen genieten. Soms laat ik de foto's even aan de klas zien en de reacties zijn heel leuk. Ook de kinderenl lijkt het daar geweldig.
Linda, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Geniet nog van jullie laatste weken daar.
Groetjes, Mieke

Ine

Perth komt wel errug dichtbij nu! Hoop dat jullie de laatste dagen nog goed weer hebben. Wij zijn na de loop van zaterdag (17e) om kwart over vijf met zessen bij Francien op de thee met taart gegaan! Ze had ons tweemaal uitgenodigd dus dat konden we niet laten gaan! Afgesproken is dat we dat voortaan bij iedereen doen die op zaterdag jarig is, haha.
Nog veel plezier saampjes die laatste weken!
Groetjes, Ine

marianne

Prachtige foto's weer....ondanks het soms mindere weer.Heb al wat foto's aan de klas laten zien. Ze kijken al naar je uit., Andrea vonden ze ook heel fijn hoor. 10 jaar geleden was alles dicht op 1ste en tweede kerstdag. Hou daar rekening mee, als dat nu nog is. Hele fijne feestdagen in een zonnig Australië.

Geert-Jan

ziet er weer mooi uit, nog iets van het WK zeilen of surfen gezien?? zelfs NL wereldkampioenen! nog 10 dagen en een beetje, blijf lekker genieten en vergeet niet genoeg wijn te drinken. Je mag de KG's in de koffer tot maximaal aanvullen met wit en rood uit Australië, afname gegarandeerd. Wij bereiden ons verder voor op de kerst, verschillende verjaardagen en oud en nieuw! we hebben er zin in (met een mooi ADO Den Haag vuurwerk pakket!). groeten van ons!

Hans en Linda

Hey Marianne.
Wij zijn in Perth en brengen hier de kerstdagen door. Doe de groeten aan alle kinderen en tot binnenkort.

Grts.Hans

Tom

Wat een oppepper jullie wekelijkse up-dates van downunder. Hoewel het hier niet echt winter wil worden (meer herfst met veel wind en regen), is het toch erg onwerkelijk om jullie daar in alle vrijheid rond te zien toeren.
Wel wat raar als je steeds bij bent met de ervaringen, dan kunnen we zelfs beelden uitwisselen als jullie terugkomen; net of wij er dan ook en beetje geweest zijn.

Ik sluit het jaar slecht af en lig thuis met een blaasontsteking en mis wat feestelijkheden, maar dat komt komende week wel weer goed denk ik.

Had ik Linda al gefeliciteerd ? Bij deze, 44 jaar ?
Veel genot met elkaar en een leuk jaarwisseling.

Tom V alias Wim de Maas

Diny

Ha die Linda en Hans,

Jullie gezonde bruine kleur zal bij terugkost hier wel wat jaloezie opwekken. Wat zien jullie er beiden toch goed uit. Linda voor mij de laatste keer alleen avondpoli, en vanaf de volgende maand weer met jou, is echt toch gezelliger en minder eenzaam op de gang. Vandaag mijn laatste dag en dan vrij tot donderdag.
Ik begin de kinderen al langzaam te vertellen dat ze jou de volgende keer weer zien, dus maak je borst maar nat. Ik ben benieuwd wanneer jullie terug zijn naar jullie uitgebreide verhalen en foto's. Voor nu fijne en warme kerstdagen gewenst en tot gauw weer horens. Groetjes Diny

Berthie

Hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012!!